Roger Heijmans (Brand New Shoes) laat je nadenken over het aanbod van je bedrijf, zowel product als service, vertaald naar waarde voor je klant
Hans Similon (Mobile Vikings) verduidelijkt de manieren waarop je bedrijf in contact komt met haar klanten.
Els Dhaeze (PITopia) neemt je mee van klantbewustzijn, over klantdenken, naar écht klanthandelen
Veerle Boon spreekt over de manier waarop je bedrijf meerwaarde creëert: hoe zit je verdienmodel in mekaar?
Sander Goossens bespreekt de activiteiten die je nodig hebt om goed te kunnen presteren.
Gratienne Sioncke (CEO BORGinsole, Womed Award Winnares 2014) spreekt over de samenwerkingsverbanden met andere bedrijven die invloed hebben op het succes van je businessmodel.
Pieter Janssens (Intracto) maakt je wegwijs in de kerncompetenties van je bedrijf die nodig zijn voor het uitvoeren van je business model
Valerie Cambier (UNIZO) maakt duidelijk hoe je de kostprijs van je business model berekent