Deel deze webinar:

Hans Similon
Chief Viking - Evangelist at Mobile Vikings
24 maart 2015

Hans Similon was als sociaal assistent altijd al begaan met de mens, de persoon op zich. Zijn eerste werkervaringen in de sales en telecomwereld hebben daar niets aan veranderd, in tegendeel. Na meer dan tien jaar ervaring in de telecomwereld kwam hij bij Mobile Vikings terecht, waar hij zijn focus op de klant nu helemaal kon doortrekken. Bovendien kreeg hij er de ruimte om zijn ondernemingszin écht te bewijzen: een gesatureerde markt, met drie grote spelers. De virtuele operator groeide zo uit tot de eerste community driven operator ter wereld. Hans doordrong met succes het hele bedrijf van zijn visie, waardoor nu elke werknemer het echte Viking DNA uitstraalt: de enige manier om een oligopolie te doorbreken én om echt een verschil te blijven maken.
Zijn slogan: Customer Service is an attitude, not a department !
 

Bekijk de volgende webinars live!: 
Start hier

Reeds uitgezonden webinars

1
Klantsegmenten
di 27 januari

Daniëlle Vanwesenbeeck (Mastermail) spreekt over je (potentiële) klanten en klantengroepen: wie zijn ze en hoe onderscheid je ze?

2
Waardepropositie
di 24 februari

Roger Heijmans (Brand New Shoes) laat je nadenken over het aanbod van je bedrijf, zowel product als service, vertaald naar waarde voor je klant

3
Kanalen
di 24 maart

Hans Similon (Mobile Vikings) verduidelijkt de manieren waarop je bedrijf in contact komt met haar klanten.

4
Klantrelaties
di 28 april

Els Dhaeze (PITopia) neemt je mee van klantbewustzijn, over klantdenken, naar écht klanthandelen

5
Inkomstenstromen
di 26 mei

Veerle Boon spreekt  over de manier waarop je bedrijf meerwaarde creëert: hoe zit je  verdienmodel in mekaar?

6
Activiteiten
di 22 september

Sander Goossens bespreekt de activiteiten die je nodig hebt om goed te kunnen presteren.

7
Partners
di 27 oktober

Gratienne Sioncke (CEO BORGinsole, Womed Award Winnares 2014) spreekt over de samenwerkingsverbanden met andere bedrijven die invloed hebben op het succes van je businessmodel.

8
Middelen
di 26 januari

Pieter Janssens (Intracto) maakt je wegwijs in de kerncompetenties van je bedrijf die nodig zijn voor het uitvoeren van je business model

9
Kostenstructuur
di 16 februari

Valerie Cambier (UNIZO) maakt duidelijk hoe je de kostprijs van je business model berekent