Deel deze webinar:

Zenitor: Klantensegmenten - Danielle Vanwesenbeeck
Daniëlle Vanwesenbeeck
CEO Mastermail
27 januari 2015

Hoe onderscheid je je klantensegmenten?

Daniëlle Vanwesenbeeck deed na haar studies geschiedenis in Leuven ervaring op bij Nordic Post Group en Link2Biz, en leerde er naar eigen zeggen hoe de productie in mekaar zat en hoe klanten commercieel te benaderen. Tien jaar geleden richtte zij Mastermail op, een direct marketing bedrijf dat postale en digitale mailings verzorgt en zich ook richt op het faciliteren van het gebruik van de verschillende direct mailkanalen via een geautomatiseerd proces op maat. Mastermail, dat vijftien werknemers telt, coördineert en verwerkt directmailingcampagnes van bedrijven als KBC, ING en Luminus met door de bedrijven geleverde adresbestanden. www.mastermail.be

Bekijk de volgende webinars live!: 
Start hier

Reeds uitgezonden webinars

1
Klantsegmenten
di 27 januari

Daniëlle Vanwesenbeeck (Mastermail) spreekt over je (potentiële) klanten en klantengroepen: wie zijn ze en hoe onderscheid je ze?

2
Waardepropositie
di 24 februari

Roger Heijmans (Brand New Shoes) laat je nadenken over het aanbod van je bedrijf, zowel product als service, vertaald naar waarde voor je klant

3
Kanalen
di 24 maart

Hans Similon (Mobile Vikings) verduidelijkt de manieren waarop je bedrijf in contact komt met haar klanten.

4
Klantrelaties
di 28 april

Els Dhaeze (PITopia) neemt je mee van klantbewustzijn, over klantdenken, naar écht klanthandelen

5
Inkomstenstromen
di 26 mei

Veerle Boon spreekt  over de manier waarop je bedrijf meerwaarde creëert: hoe zit je  verdienmodel in mekaar?

6
Activiteiten
di 22 september

Sander Goossens bespreekt de activiteiten die je nodig hebt om goed te kunnen presteren.

7
Partners
di 27 oktober

Gratienne Sioncke (CEO BORGinsole, Womed Award Winnares 2014) spreekt over de samenwerkingsverbanden met andere bedrijven die invloed hebben op het succes van je businessmodel.

8
Middelen
di 26 januari

Pieter Janssens (Intracto) maakt je wegwijs in de kerncompetenties van je bedrijf die nodig zijn voor het uitvoeren van je business model

9
Kostenstructuur
di 16 februari

Valerie Cambier (UNIZO) maakt duidelijk hoe je de kostprijs van je business model berekent