Deel deze webinar:

Gratienne Sioncke
CEO BORGInsole
27 oktober 2015

Gratienne Soncke was in een vorig leven vroedvrouw, docent vroedkunde aan de Arteveldehogeschool en onderzoeker aan de Vlerick Business School. Acht jaar geleden liet ze die carrière voor wat het was om samen met haar man BORGInsole uit de grond te stampen. De onderneming uit Rotselaar groeide in die korte tijd uit tot een begrip in de schoenzoolsector in België, Duitsland en Nederland. Als Womed Award winnares 2014 wil zij aantonen hoe je met creativiteit en een scherpe geest voor innovatie vanuit een 'harde' business een steen kan verleggen in de zorgsector.

Bekijk de volgende webinars live!: 
Start hier

Reeds uitgezonden webinars

1
Klantsegmenten
di 27 januari

Daniëlle Vanwesenbeeck (Mastermail) spreekt over je (potentiële) klanten en klantengroepen: wie zijn ze en hoe onderscheid je ze?

2
Waardepropositie
di 24 februari

Roger Heijmans (Brand New Shoes) laat je nadenken over het aanbod van je bedrijf, zowel product als service, vertaald naar waarde voor je klant

3
Kanalen
di 24 maart

Hans Similon (Mobile Vikings) verduidelijkt de manieren waarop je bedrijf in contact komt met haar klanten.

4
Klantrelaties
di 28 april

Els Dhaeze (PITopia) neemt je mee van klantbewustzijn, over klantdenken, naar écht klanthandelen

5
Inkomstenstromen
di 26 mei

Veerle Boon spreekt  over de manier waarop je bedrijf meerwaarde creëert: hoe zit je  verdienmodel in mekaar?

6
Activiteiten
di 22 september

Sander Goossens bespreekt de activiteiten die je nodig hebt om goed te kunnen presteren.

7
Partners
di 27 oktober

Gratienne Sioncke (CEO BORGinsole, Womed Award Winnares 2014) spreekt over de samenwerkingsverbanden met andere bedrijven die invloed hebben op het succes van je businessmodel.

8
Middelen
di 26 januari

Pieter Janssens (Intracto) maakt je wegwijs in de kerncompetenties van je bedrijf die nodig zijn voor het uitvoeren van je business model

9
Kostenstructuur
di 16 februari

Valerie Cambier (UNIZO) maakt duidelijk hoe je de kostprijs van je business model berekent