Deel deze webinar:

Roger Heijmans
Marketeer en ondernemer
24 februari 2015

Marketeer én ondernemer

Als ervaren marketeer en business development manager bij Wolters Kluwer heeft Roger een stevige basis gebouwd voor resultaatgericht én creatief ondernemerschap. Als founder van marketingstrategie bureau Brand New Shoes adviseert hij ondernemers bij business innovatie en vernieuwende go2market strategieën. Als initiatiefnemer van diverse ‘ondernemersbootcamp’ heeft Roger startups gecoacht in strategie en executie in marketing & sales bij de start én groei van hun onderneming. Hij biedt startups een zeer effectief netwerk voor marketing, sales en funding advies. Roger is een ondernemende marketeer die de dingen graag eenvoudig & simpel houdt! Zijn doel is om ondernemers weer ‘kinderlijk’ enthousiast te laten zijn op hun onderneming met als beloning resultaat en groei. Roger is marketingcoach voor Bizidee en Netwerk Ondernemen van Agentschap Ondernemen. www.brandnewshoes.be

Bekijk de volgende webinars live!: 
Start hier

Reeds uitgezonden webinars

1
Klantsegmenten
di 27 januari

Daniëlle Vanwesenbeeck (Mastermail) spreekt over je (potentiële) klanten en klantengroepen: wie zijn ze en hoe onderscheid je ze?

2
Waardepropositie
di 24 februari

Roger Heijmans (Brand New Shoes) laat je nadenken over het aanbod van je bedrijf, zowel product als service, vertaald naar waarde voor je klant

3
Kanalen
di 24 maart

Hans Similon (Mobile Vikings) verduidelijkt de manieren waarop je bedrijf in contact komt met haar klanten.

4
Klantrelaties
di 28 april

Els Dhaeze (PITopia) neemt je mee van klantbewustzijn, over klantdenken, naar écht klanthandelen

5
Inkomstenstromen
di 26 mei

Veerle Boon spreekt  over de manier waarop je bedrijf meerwaarde creëert: hoe zit je  verdienmodel in mekaar?

6
Activiteiten
di 22 september

Sander Goossens bespreekt de activiteiten die je nodig hebt om goed te kunnen presteren.

7
Partners
di 27 oktober

Gratienne Sioncke (CEO BORGinsole, Womed Award Winnares 2014) spreekt over de samenwerkingsverbanden met andere bedrijven die invloed hebben op het succes van je businessmodel.

8
Middelen
di 26 januari

Pieter Janssens (Intracto) maakt je wegwijs in de kerncompetenties van je bedrijf die nodig zijn voor het uitvoeren van je business model

9
Kostenstructuur
di 16 februari

Valerie Cambier (UNIZO) maakt duidelijk hoe je de kostprijs van je business model berekent